Problemy z operatorem...

Nie mam pojęcia, co ja będę jutro robić. Nie mam zupełnie planów. Wiem, że muszę iść do swojego operatora telefonicznego, bo coś się stało i nikt się nie może do mnie dodzwonić. Niestety, nie wiem czemu. Ostatnio coraz częściej mam takie problemy z telefonem. Może warto zmienić operatora. Gdzie macie? Gdzie chwalicie?
Do tego dochodzi jeszcze kolejny problem: notorycznie rozładowuje mi się bateria w telefonie. Nie wiem, czy wszystkie stare iphony się z tym borykają, ale mój to już naprawdę przesadza… trzyma parę godzin i siada. Na blogu mojej znajomej jest wpis o powerbankach (https://nieuchwytnemysli.wordpress.com/2017/02/15/przenosny-kontakt/#more-48) polecam każdemu, kto ma podobne problemy. Ja bez tego urządzenia w ogóle nie ruszam się z chałupy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Konkurs

Nowy wpis.